diumenge, 13 de març del 2011

El "Guest star" del mes de Març


Tinc l'honor de presentar-vos al "guest star" del mes de Març a miLLoringlix!

En Marc Ambit és una persona que admiro molt. Es dedica a la formació i consultoria en Gestió de Projectes i és sempre una font d'energia positiva i d'inspiració.  
El podeu trobar a Twitter i a un munt de blocs a on escriu de les coses que li agraden.  

Com faig sempre amb els col·laboradors, li he demanat que em passi una petita biografia amb la seva relació amb l'anglès. Aquí us la deixo: 
  
"Sempre m'han agradat els idiomes. Vaig tenir la sort d'estudiar tota la ensenyança bàsica en francès, així que aquesta passió em deu venir d'allà. Encara avui en dia, segueixo alimentant la meva passió pels idiomes, ara estudiant Alemany a la EOI i probablement en un futur no massa llunyà em vindrà de gust provar amb l'Italià, a veure si és tan fàcil com sembla (molt em temo que no).

L'anglès sempre ha estat per a mi la manera d'accedir a la cultura: entendre el que deien les meves cançons favorites, sentir els meus actors i actrius predilectes o poder llegir en la mateixa llengua en que van escriure els grans escriptors i dramaturgs, aquesta era la meva intenció i motivació per seguir aprenent anglès. Però també, és clar, de conèixer gent -de fer amistats, fins i tot- i de poder submergir-me en la cultura dels destins dels meus viatges.

Darrerament he tingut la ocasió de donar-li un cop d'efecte a la meva professió. He acceptat el repte de donar classes en anglès. Molta recerca, molt de temps invertit en preparar les classes però he pogut donar-li una sortida nova a la meva passió per l'anglès, convertint-lo ara en eina d'aprenentatge."
En Marc ens ha preparat unes genials nanolliçons  que es publicaran dimarts 15, dijous 17 i dissabte dia 19. Estic segur que us encantaran!
Moltes gràcies company!
x
Carles