dijous, 3 de març del 2011

3 maneres de dir "ni puta idea" en anglès

Avui us proposo tres maneres molt col·loquials (!) de dir "ni idea".

1- I have no fucking idea / no fucking idea
2- I have no fucking clue / I ain't got a fucking clue / no fucking clue
3- Fuck knows

Exemples:
- Hey, do you know where she's gone? (ei, saps a on ha anat?)
- I have no fucking idea. (ni puta idea)

- Who killed Kennedy? (Qui va matar a en Kennedy?)
- Fuck knows! (ni puta idea, no ho sap ningú)

Quines més coneixeu?

6 comentaris:

Anònim ha dit...

M'encanta.

Anna - Betes i Clicks ha dit...

la millor és "fuck knows"

tan simple, tan fàcil de deixar anar i quedar-se tan ample...

:-)

altres maneres de dir-ho?
fuck knows!

;-P

miLLoringlix ha dit...

Aquesta de "fuck knows" se m'està enganxant perillosament! ;)
La diu molt el personatge de la foto, a la sèrie "The Sopranos".

AriadnaBach ha dit...

que tal... "I don't know shit"

una altra q m'ha vingut al cap i m'agrada, "I don't give a shit/fuck" - m'importa una merda.

miLLoringlix ha dit...

Hola Ariadna
"I don't know shit" yeah!

Referent a l'altra frase que has posat, tinc un apunt pendent! ;)

gràcies pel comentari!

McGuiri ha dit...

Un frase molt bé i molt de Londres és "I aint got a scooby" perquè és 'La jerga rimada Cockney' pel 'clue' és Scooby Doo el cartoon pels nens.

fàcil no? jaja