diumenge, 11 d’abril del 2010

miLLoringlix is back amb "guest star"

Hiya!

Tal i com vaig anunciar, miLLoringlix torna el proper dimarts 13 d'Abril amb una petita sorpresa.

Tinc el gran honor de comptar amb la valuosa col·laboració de la blocaire Rosa Panadès que escriurà les nanolliçons i el Dissabtes a-pun (intended) d'aquesta setmana!

Estic molt content que hagi acceptat amb entusiasme ser la primera guest star de miLLoringlix.
Sisplau, doneu-li la benvinguda que es mereix.

Per qui encara no conegui la Rosa, li vaig demanar que fes una petita nota biogràfica. Des de miLLoringlix vull ajudar a fer difusió del seu bloc i la seva tasca perquè pot ajudar a gent que es trobi en una situació com la que es va trobar ella.

Aquí la teniu:

"Sóc nascuda a Barcelona i diria que adoptada per Anglaterra, ja que he viscut en aquest país els darrers 12 anys. Quan vaig arribar al meu destí inicial, Leeds, al Nord d’Anglaterra el meu anglès era el típic d’acadèmia.
És a dir, molta teoria i poca pràctica. Recordo anar a dormir pensant “els entendre un dia?”.
Dos anys després començava la carrera de Sociologia a la Universitat de Leeds, on també vaig fer un Màster.
Farta del mal temps de Yorkshire, la regió on Leeds es troba, i amb ganes de conèixer la capital vaig emigrar cap a Londres.
Un autèntic monstre de ciutat. Aquí vaig començar la meva vida professional com a investigadora social. Això em va portar a fer un doctorat, el qual hauria d’haver acabat l’any passat.
Però, coses de la vida, quan ja s’acabava la beca i havia decidit tornar al meu estimat Mediterrani, em van diagnosticar un càncer de pit amb 30 anys.
Els meus plans es van aturar i em vaig quedar a Londres per fer el tractament.
D’això ara fa gairebé un any.
He documentat la meva experiència a un blog (www.rosaslump.wordpress.com).
Després de tants anys, el meu anglès ara és molta pràctica i poca teoria. Per això, fer les properes nanolliçons serà un bon repte!"
Rosa Panadès
_


Moltes gràcies per sumar-te a aquest projecte!
Salut
Carles

8 comentaris:

Mercè ha dit...

Benvinguda, Rosa. Un plaer conèixe't via miLLoringlix :-)

Elena ha dit...

Benvinguda Rosa!
ja tinc ganes de llegir les teves nanolliçons!

JRoca_Font ha dit...

Benvinguda Rosa!
que bé que et sumis a aquest gran projecte que és MillorInglix, segur que pots aportar moltes coses.
Salut

Jordi Cuixart ha dit...

Sumant esforços, clar que sí!

benvinguda Rosa

retrobam ha dit...

M'encanta aquesta idea de les guest stars! I a més que sigui algú com la Rosa amb tanta experiència anglosaxona! Benvinguda!

Sònia Turmo ha dit...

Encantada de coneixet! M'agradat molt el teu bloc!

Rosa ha dit...

Gracies a tots! m'ho estic passant pipa fent les nanollicons (no tinc c trencada aquest teclat!). Espero que hos agradin!

Unknown ha dit...

Hola! benvinguda, les teves nanolliçons són molt interessants, gràcies a tu per
aportar amb la teva experiència: D