diumenge, 15 d’abril del 2012

Apunt nº500 i canvis

Hola a tothom,

Aquest és l'apunt nº500 de miLLoringlix. Quants blocs arriben a aquest número?

Estic molt content de com ha anat aquest projecte que vaig començar el Maig del 2009.

La gasolina per tirar endavant aquest bloc auto-finançat i sense ànims de lucre, amb aquest ritme de posteig, ha estat el creure en això i les mostres de suport de centenars de lectors i lectores que m'esperonaven amb els seus emails i missatges a les xarxes socials.
Però les altres obligacions personals (família i feina) no em deixen altra opció que plantejar-me si val la pena seguir amb miLLoringlix. Bàsicament, no puc amb tot.

Després de donar-hi moltes voltes, penso que no puc abandonar el bloc, significa massa per mi i per molta gent però el que no puc és oferir el mateix ritme d'apunts (3 per setmana) com fins ara, he de fer una mica d'skive. Per tant, el que faré és abaixar-lo i obro el meu email (miLLoringlix@gmail.com) per si algú té ganes de passar-me nanolliçons i puns.

Apa, gràcies per passar per aquí!

Salut,
 Carles Roca-Font


3 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

La família és el primer! Però milloringlix no pot desaparèixer després de tanta feina. Baixa el ritme però no ens deixis!!!

sal i sucre ha dit...

Moltes felicitats pels 500 posts i per la constància. Ets el meu heroi.
Ha estat un plaer col·laborar amb aquest blog, i m'encantarà poder tornar-ho a fer.
Molts ànims, dosifica't tant com et faci falta, però no ens deixis mai del tot.
Una abraçada.

Bugaderes39 ha dit...

Ni que sigui un al mes, si us plau, si us plau...