diumenge, 12 de setembre del 2010

La "Guest star" del mes de Setembre

Hiya!

Després de les vacances, miLLoringlix té l'honor de comptar amb una nova col·laboració desinteressada d'una "guest star"!

Aquesta setmana comptarem a l'Anna Codina, coneguda a la xarxa pel seu bloc Betes i Clicks (també finalista als Premis Blocs Catalunya) i pel seu compte de Twitter @ultrasonica.

L'Anna ha pensat i escrit les nanolliçons que es publicaran el proper dimarts dia 14 i dijous dia 16 així com també el Dissabtes a-pun (intended) del dia 18.

Aquí us deixo una petita biografia que li vaig demanar perquè la conegueu millor:

"Sóc de Girona i després de 9 anys a Barcelona acabo de tornar a viure a la meva ciutat. Per mi l'anglès és un més dels meus hobbies: tot i que vaig estudiar en una escola anglesa des dels quatre anys i he passat uns quants estius estudiant i treballant a UK, la major part ho he après de la cultura popular. Gairebé el 90% dels llibres, discos, blogs, webs, sèries o pel·lícules que llegeixo, escolto o miro són en anglès (potser massa...hauria de fer més país!).

Realment m'encanta aquesta llengua i sobretot la cultura britànica.

A banda de ser una anglòfila declarada, m’agrada molt cuinar, la música catalana, Apple, el meu gos, llegir novel·les i relats curts, el menjar italià, els Beatles, el bon cinema, el vi blanc, els vestits, col·leccionar discos de vinil, mirar el mar, qualsevol mena de formatge, la catedral i els seus escalons, els blogs, les coses fetes a mà, el sushi, en Morrissey, planificar viatges, les fotos antigues, fer mitja, els curris i (evidentment) navegar per Internet durant hores.

Quan no "consumeixo" coses en anglès compulsivament, escric al blog Betes i Clicks sobre la web 2.0 amb la intenció de "desenredar la xarxa" i fer més accessible a tothom les noves tecnologies i treballo des de la meva empresa, ElGiroscopi ajudant a emprenedors i a empreses a desenvolupar les seves idees i plans de negoci.

Podeu seguir-me a twitter a @ultrasonica, el meu compte personal on parlo de tot el que m’agrada i als comptes de @betesiclicks i d'@elgiroscopi

...and remember, there is a light that never goes out"

Moltes gràcies Anna per fer miLLoringlix més gran!
i vosaltres els lectors i lectores, no us perdeu les nanolliçons d'aquesta propera setmana!

Salut,
Carles