dilluns, 2 d’agost del 2010

FYI vacances and that

Hiya!

S'ha acabat la 2a temporada de miLLoringlix.
Espero que us hagi agradat!

La 3a començarà el proper dimarts dia 24 d'Agost.

Si tot va bé, hi haurà un canvi estètic important abans de final d'any.
A part, tal i com vaig anunciar en exclusiva al programa "vist i no vist 24 hores" de @valentisanjuan, estem preparant un llibre amb l'amic i admirat Salvador Macip que esperem que surti per la primavera del 2011.

Recordeu que podeu seguir miLLoringlix al Twitter i a Facebook.

Que passeu un estiu genial. Gràcies per passar per aquí i pel vostre suport!

x

Carles Roca-Font

4 comentaris:

Pau ha dit...

Felicitats pel blog i pel llibre, ja estic ansiós de llegir-lo!

Tessa ha dit...

Bones vacances !!!!
Tessa

Anònim ha dit...

Gent de millorínglix!!!

Us vull felicitar per aquest blog tan fantàstic! Sincerament, des del moment que vaig descubrir-lo a través de RAC 1, no he pogut evitar conectar-me cada dia, durant les estones mortes de la feina, i apendre una petita curiositat o una molt útil nanolliçó.
Us vull agrair el vostre esforç perquè m'heu fet revifar el meu interès per l'anglès, i ara no puc evitar , per exemple, el vici de mirar les pel·lícules en VOSE (o fins i tot VOS en anglès... si si, ara m'atreveixo).
Així que, us animo a que li foteu canya al tema!!!!

Visca la gent de Millorínglix!!

Pau de Mataró.

miLLoringlix ha dit...

Moltíssimes gràcies! aquests comentaris fan que comenci la nova temporada amb més ganes que mai!