dilluns, 12 de març del 2012

Nous "guest stars"!

Hiya!

Després de molts mesos sense "guest star" em complau comptar amb la col·laboració de la Rebeca Moyano i els seus alumnes de l'Acadèmia English 4Real.

Us deixo amb una auto-biografia que li he demanat perquè la coneixeu. Demà comencem amb les nanolliçons!


"Els Beatles tenen la culpa de tot plegat. Bé, els Beatles i la meva mare. Entre els dos em van "obligar" a aprendre anglès quan encara jo no sabia ni escriure correctament en el meu propi idioma. Des de aleshores vaig desenvolupar una passió per la llengua anglesa que encara avui dia continua creixent.

El 2002 va ser l'any clau, ja que va ser aleshores quan vaig sortir a viure a l'estranger (les estades estiuenques a Anglaterra d'adolescent d'alguna manera ja anticipaven el que vindria més tard...).

Després de gairebé una dècada estudiant, treballant i vivint a l'estranger, he tornat amb una única missió: encomanar la meva passió als altres, tot ajudant-los a aprendre l'anglès de debò. El REAL English!

Així doncs, i com a resultat tant dels meus estudis universitaris com de la meva experiència com a professora d'idiomes al Regne Unit, ha nascut English 4Real, una Acadèmia d'anglès sense cap altra pretensió que millorar el nivell d'anglès al nostre país. Perquè ja va sent hora de demostrar que no tots els bons han de sortir, necessàriament, afora..."

Moltes gràcies Rebeca!
Benvinguda a miLLoringlix :)

x
 Carles

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Thank YOU! It's really exciting to be able to share stuff with you all! Thanks for providing us with this excellent blog! R.x

Anònim ha dit...

Thank YOU! It's really exciting to be able to share stuff with you all! Thanks for providing us with this excellent blog! R.x