divendres, 14 d’octubre del 2011

El llibre, el premi, el món 2.0 i... les gràcies

Hiya a tothom!

Últimament estic "as happy as Larry" amb reconeixement que està tenint el bloc.

Com molts sabeu, aquesta temporada de miLLoringlix és molt especial per mi perquè fa uns dies va sortir a la venta el llibre "miLLoringlix. Nanolliçons d'anglès per a supervivents" (Ed. Bromera) que vaig escriure juntament amb el metge, científic i escriptor Salvador Macip.

L'experiència d'escriure'l va ser fantàstica, molt 2.0, la veritat és que només ens hem vist una vegada en viu. El llibre el vam escriure i corregir amb l'ajuda d'Skype, Google Docs i emails. 


A les llibreries, al costat dels diccionaris
Pels comentaris que vaig recopilant, sobretot de Twitter i a Facebook, el llibre està agradant molt, cosa que em fa sentir molt orgullós per tota aquesta feinada de més de 400 apunts. És recompensant veure com ha crescut aquella "criatura" que vaig començar a gestar al meu cap a finals del 2008 i que va néixer el Maig del 2009.

Al principi tenia molt clar com havia de ser el producte però no sabia ben be cap a on aniria. Les visites van començar a pujar i amics em deien que posés publicitat al bloc per aconseguir una mica de ROI, però el meu retorn era rebre un email d'una mestra d'anglès dient-me que li encantava el bloc i que l'aconsellava als seus alumnes. He anat rebent emails d'aquests en aquests anys i realment són una delícia, una injecció d'adrenalina i de ganes de continuar.

Vull aprofitar aquestes línies per dir a tothom que té una idea i hi creu, que s'hi tiri de cap, amb perseverança!

A part d'això, fa unes setmanes també vaig guanyar el Premi Blocs Catalunya 2011 en la categoria de blocs personals d'Educació. Molt agraït a tothom qui em va votar i al jurat. Això va significar un impuls a les visites del bloc gràcies a aparicions en diferents mitjans (TV3, RAC1, Avui-El Punt, El 9 Nou...etc). Per tant, nous lectors i més gent amb ganes de millorar plegats el seu anglès.

I bé, m'estic enrotllant massa, volia agrair-vos a tots els lectors la vostra confiança i evidentment, convidar-vos a la presentació del llibre que farem a La Casa del Llibre al Passeig de Gràcia, 62. No ho dic perquè compreu el llibre eh? ;)
M'agradaria que fos un acte divertit i amè. Ens acompanyarà la periodista i escriptora Eva Piquer. Ah, i podré trobar-me amb en Salvador per segona vegada!
Estaria bé anar a fer unes cerveses després amb qui ho vulgui.

Doncs això, esteu convidats

Salut,
Carles Roca-Font


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Carles,

En primer lloc, moltes felicitats, per la publciació del llibre i pel premi.

Podries revisar els RSS? Intento subscriure'm al bloc però em dóna error.

Salutacions!

miLLoringlix ha dit...

Hola Anònim,
Gràcies!
He posat un RSS completament nou, l'antic probablement tenia un conflicte quan vaig posar el .org (?) Ara hauria de funcionar ;)

Salut
Carles