diumenge, 13 de febrer del 2011

La "Guest star" del mes de Febrer

Hiya!

A miLLoringlix comptem amb una nova "guest star" ! yeah! 
L'Andrea és una professional de l'ensenyament de la llengua anglesa que també té un bloc i que és una piuladora rookie.

Les properes nanolliçons del dimarts dia 15 i dijous dia 17 les farà ella així com també el Dissabtes a-pun del dia 19 de Febrer.  

Us deixo amb una petita autobiografia perquè la conegueu més. Donem-li una forta benvinguda!
" L’anglès ha estat una llengua que m’ha acompanyat desde ben petita. A l’escola, a l’insti…fins que un dia vaig entrar a la Universitat i en vaig sortir com a Mestra de Llengües Estrangeres. Desde llavors he treballat a l’escola privada i a la pública. 
En la meva experiència docent també he fet tastets d’altres cultures i sistemes educatius com a Malta, fent un Comènius, o més recentment com a mestra a EEUU. 
Ensenyo anglès als més petitons de l’escola i treballem fent listenings i speaking sempre a través de contes, jocs i cançons. 
Crec que l’òptim aprenentatge d’una llengua s’aconsegueix creant una situació natural. De la mateixa manera que aprenem la nostra llengua materna, doncs així intento que els  alumnes aprenguin l’anglès. Ells comprenen que hi ha una altra llengua que no es el català o el castellà i que per poder-se comunicar amb mi necessiten comprende-la i utilizar-la. 
Un cop a casa provo de seguir aprenent anglès mirant sempre la TV en anglès, el sistema dual és fantàstic! Escoltar cançons i fer karaokes a casa quan no hi ha ningú també ajuda a escoltar com pronuncies. 
El més difícil és la parla, doncs amb els anys es pot arribar a perdre. Jo us animo que perdeu la vergonya (tant complicada) i cerqueu comunitats que a queden per Barcelona per fer intercanvis per parlar.  
Crec que les llengües són una manera d’entendre el món i quantes més en sabrem millor, perquè això voldrà dir que comprenem i ens entenem en la varietat.
Si em voleu trobar a la xarxa xerro pel Twitter i  faig experiments al meu blog Miss Andrea’s Blog"
Andrea Giménez Pujagut
__

Moltes gràcies Andrea!
...i vosaltres els lectors i lectores, no us perdeu les nanolliçons d'aquesta propera setmana! 
Podeu fer preguntes i comentar-les aquí al bloc o a la pàgina de Facebook

Salut