diumenge, 12 de desembre del 2010

El "Guest star" del mes de Desembre

Hiya!


M'alegra anunciar-vos que l'amic Jordi Rosell és el convidat especial de miLLoringlix aquesta propera setmana. En Jordi és conegudíssim a Twitter, on compta amb 4,800 seguidors, i és un prolífic blocaire, dels autèntics. Una figura molt important a la blogosfera del nostre país. 

Les properes nanolliçons del dimarts dia 14 i dijous dia 16 les farà ell així com també el Dissabtes a-pun del dia 18 de Desembre

Si encara no el coneixeu, us convido a que llegiu aquesta petita autobiografia que li he demanat: 

"Vaig néixer a Barcelona. A parvulari vaig fer anglès, però el vaig anar perdent fins a tal punt que vaig necessitar classes per reforçar-lo. Aquest reforç em va anar bé per treure'm el First Certificate.

Visc a Osona i treballo a Barcelona. Sóc consultor tecnològic i de negocis online a einnova. Això consisteix a ajudar en la creació de nous projectes i també en estudiar l'estat de projectes existents per millorar-ne l'eficàcia, la seguretat i la facilitat d'ús.

Gairebé tot el que llegeixo és en anglès. La majoria de música que escolto és en anglès. Escric en anglès. Ara, parlar-lo el parlo menys del que m'agradaria.

M'interessa l'economia i m'apassiona el màrqueting. No sóc periodista, però m'agrada escriure, la música i descobrir coses noves. Alguns em consideren geek, uns altres nerd o n'hi ha d'altres que fins i tot hacker.

Podeu seguir-me a Twitter a @jrosell. Vaig escrivint a Geeks.cat sobre tecnologia. Deixo les meves opinions a "El nostre racó", el que trobo curiós a "Shared stuff != blog" i el que trobo interessant a "Retalls". "


__

Moltes gràcies Jordi!
Benvingut!


Salut
Carles