diumenge, 11 de juliol del 2010

La "Guest star" del mes de Juliol

Hiya!

Ja som a l'estiu i com cada mes, miLLoringlix té l'honor de comptar amb la col·laboració desinteressada d'una "guest star"!

Aquest cop comptem amb la Mar Gonzàlez Sanou, coneguda a Twitter com a @marsanou.

La Mar ha pensat i escrit les nanolliçons que es publicaran el proper dimarts dia 13 i dijous dia 15 així com també el Dissabtes a-pun (intended) del dia 17.
Per qui no conegui a la Mar, aquí us deixo una breu autobiografia que li vaig demanar que escrivís per presentar-se.

"Em dic Maria del Mar, tinc 36 anys, i sóc, entre moltes altres coses, administrativa.

L’anglès el vaig començar a aprendre com tothom, a l’escola, i a més em passava hores escoltant discos amb les portades davant seguint-ne la lletra. Tot i que no sabia què volien dir les lletres, era capaç de cantar-les, i d’escriure-les sense faltes. (Us ho recomano per reforçar tant l’escriptura com la pronunciació).

També he estudiat a l’E.O.I., a l’escola d’hosteleria, en alguna acadèmia, fent autoaprenentatge amb algun amic, a la universitat...

I per culminar el batibull de mètodes, vaig viure a Londres 6 mesos envoltada de portuguesos a casa i a la feina, i anys més tard vaig acabar treballant en un hotel a Orient Mitjà, on tothom parlava anglès, però gairebé ningú no era anglòfon.

Per tant, agraeixo al Sr. miLLoringlix la confiança que ha dipositat en el meu anglès macarrònic, i faré els possibles per no baixar el llistó d’aquesta web que ja fa temps que forma part del meu poti-poti de mètodes d’aprenentatge.

Bromes a part, crec que el més important per aprendre una llengua és dedicar-hi temps, i com més variat sigui l’aprenentatge, més ric serà el vocabulari que en traureu."
____

Moltes gràcies Mar per acceptar col·laborar amb aquest projecte i fer miLLoringlix més gran dia a dia. Estic segur que les teves aportacions seran "top" !

Salut
Carles