diumenge, 9 de maig del 2010

La "guest star" del mes de Maig

Hiya!

Em complau anunicar-vos que la "guest star" de miLLoringlix d'aquest mes és la piuladora Georgina Gómez Casanovas.

Les nanolliçons de dimarts dia 11 i dijous dia 13 + el Dissabtes a-pun del dia 15 seran pensats i escrits per ella.

Per qui no conegui a la Georgina, aquí teniu una breu nota biogràfica:

"Sóc nascuda al bonic poble de Martorell, allà entre la Seat i el peatge, i resident a Bristol (UK) des de fa gairebé uns 3 anys.
Vaig estudiar Publicitat i des de sempre havia volgut treballar a Anglaterra, per allò de que és la meca de la publicitat moderna, fins que el destí m'hi va portar tot just en acabar la carrera on fins avui encara treballo a la mateixa agència.
Pels que no ho conegueu, Bristol és una ciutat una mica friki, capital de la regió del South West rica en cultura tant contemporània com tradicional i (sobretot) diversitat; és com un Londres petit i envoltat de natura.
Jo també m'havia passat mitja vida anant a classes d'anglès extra-escolars i farta de listenings, readings i writings vaig descobrir que aquí el que realment importa és la pràctica, tant se val si tens el First com el Papa de Roma si a l'hora de la veritat no saps expressar-te amb naturalitat tant verbalment com per escrit.
Va ser una lliçó dura, acostumada a la teoria i més teoria, sobretot els primers emails a la feina amb clients i proveïdors - no cal ni parlar-ne de les trucades de telèfon - però amb pràctica i atenció tot s'aconsegueix.
La clau per aconseguir un bon nivell en qualsevol idioma estranger es l'immersió total i perdre la por, en la meva experiència és l'única manera de veure el que realment sabem i no sabem, i així anar millorant.
Us dic una cosa, amb tots aquests anys de classes, accent no massa però els hi donem mil voltes en coneixements de gramàtica anglesa...a veure qui en sap més de present continuous i past participles!"

Georgina Gómez Casanovas

__

Moltes gràcies Georgina per sumar-te a aquest projecte!

___

Relacionat:
Col·laboració del mes d'Abril.